Romulus, My Father 2007 Cijeli Film Sa Prevodom

★★★★☆

7.3/10 na temelju 2614 recenzija na TMDB





It tells the story of Romulus, his beautiful wife, Christina, and their struggle in the face of great adversity to bring up their son, Raimond. It is a story of impossible love that ultimately celebrates the unbreakable bond between father and son.






Romulus, My Father 2007 Cijeli Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Romulus, My Father.
Montaža : Amoya Dema.
Država : Libanon.
Scenarist : Leighanna Lennon.
Godina izdanja : 1969.
Producent : Maxim Forida.
Proračun : 169.210.999 USD.
Glazba : Jacques Hetal.
Jezik : Uzbečki (uz-UZ) - Hrvatski (hr-HR).
Trajanje : 745 minuta.
Zarada : 662.717.990 USD.
Žanr : Komedija - Drama.
Snimatelj : Cary Aimen.
Glavne uloge : Livie Aram.
Redatelj : Alethia Annelie.
Distributer : Polari Pictures - Australian Film Finance Corporation, Arenafilm, Madman Entertainment, Australian Film Commission, Film Victoria, New South Wales Film & Television Office.




Povezane stranice

Romulus moj otac Romulus My Father 2007 Film ~ Romulus moj otac Život Romulusa Gaite oca poznatog australskog filozofa Raimonda Gaite Pogledajte video i opis za film Romulus moj otac Romulus My Father

Romulus moj otac CineStar TV Channels ~ Romulus moj otac je priča o nevjerojatnoj očevoj odlučnosti i privrženosti sinu koji se borio do granica ljudske fizičke i emocionalne izdržljivosti za njegovo dobro zaštitu i napredovanje Ovaj predivan film je prikaz vremena kada se ljubav iskazivala i potvrđivala djelima

Romulus My Father 2007 ~ Romulus My Father Ocjena korisnika67 55 Naslov Romulus moj otac Godina 2007 Žanr biografski drama Trajanje 104 min Režija Richard Roxburgh Scenarij Nick Drake Raimond Gaita Glavne uloge Franka Potente Christina Gaita Eric Bana Romulus Gaita Marton Csokas Hora Russell Dykstra Mitru

Romulus moj otac • Film • TvProfil ~ Romulus Gaita iz svoje rodne Jugoslavije imigrirao je u Victoriju Australija sa svojom prelijepom suprugom Njemicom Christinom i njihovim malim sinom Raimondom u potrazi za boljim životom Ovdje na usamljenom i surovom ruralnom gospodarstvu Romulus se brine o svojoj supruzi i sinu zarađujući za život kao kovač i radnik na farmama

Romulus My Father 2007 Srpski prijevod 42992 ~ Romulus My Father Naslov Romulus moj otac Godina 2007 Žanr biografski drama Trajanje 104 min Režija Richard Roxburgh Scenario Nick Drake Raimond Gaita Glavne uloge Franka Potente Christina Gaita Eric Bana Romulus Gaita Marton Csokas Hora Russell Dykstra Mitru Geoffrey Graham Man in Cafe

Moj otac Romulus • Film • TvProfil ~ OPIS Film “ROMULUS MOJ OTAC” snimljen je prema memoarima Raimonda Gaite koje je kritika veoma dobro prihvatila Pripovijeda nam priču o Romulusu njegovoj prelijepoj supruzi Christini i njihovoj teškoj borbi da podignu svoga sina Raimonda

Romul moj otac CineStar TV Channels ~ „Romul moj otac“ je priča o neverovatnoj očevoj odlučnosti i privrženosti sinu koji se borio do granica ljudske fizičke i emocionalne izdržljivosti za njegovo dobro zaštitu i napredovanje

A Cry in the Dark Wikipedia ~ Romulus My Father 2007 The Black Balloon 2008 Samson and Delilah 2009 Animal Kingdom 2010 Red Dog 2011 The Sapphires 2012 The Great Gatsby 2013 The Babadook The Water Diviner 2014 Mad Max Fury Road 2015 Hacksaw Ridge 2016 Lion 2017

Franka Potente Wikipedia ~ Franka Potente 22 jul 1974 je njemačka filmska glumica i pjevačica U domovini je postala poznata zahvaljujući nastupu u romantičnoj komediji Nach Fünf im Urwald s kojim je i započela je imala zapažen nastup u austrijskoj miniseriji Opernball da bi međunarodnoj javnosti na sebe skrenula pažnju naslovnom ulogom u Lola Rennt

Get updates in your Inbox
Subscribe