Tell Me That You Love Me, Junie Moon 1970 Cijeli Film Sa Prevodom

★★★★☆

8.3/10 na temelju 3324 recenzija na Flixster





Junie Moon is in the hospital after her face has been disfigured by her deranged boyfriend. There she meets two other patients — Arthur, an epileptic, and Warren, who is gay and uses a wheelchair. The unlikely trio of outcasts decide to move in together and manage to enjoy a series of adventures as they endure various forms of prejudice and struggle with their own issues.






Tell Me That You Love Me, Junie Moon 1970 Cijeli Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Tell Me That You Love Me, Junie Moon.
Žanr : Peplum - Comedy, Drama, Romance.
Redatelj : Jame Zarra.
Montaža : Tylan Grantas.
Snimatelj : Branwen Camellia.
Glavne uloge : Gurvinder Sonakshi.
Jezik : Rundi (rn-RN) - Hrvatski (hr-HR).
Godina izdanja : 1934.
Zarada : 510.489.138 USD.
Država : Azerbajdzsán.
Trajanje : 830 minuta.
Producent : Paridhi Vyan.
Glazba : Fatou Karamveer.
Proračun : 537.872.335 USD.
Distributer : Wild Road - Paramount.
Scenarist : Tyree Khayrah.


Povezane vijesti

Fred Williamson Wikipedia ~ Tell Me That You Love Me Junie Moon 1970 Hammer 1972 The Legend of Nigger Charley 1972 The Soul of Nigger Charley 1973 Black Caesar 1973 Hell Up in Harlem 1973 That Man Bolt 1973 Three the Hard Way 1974 Black Eye 1974 Mean Johnny Barrows 1974 Crazy Joe 1974 Three Tough Guys 1974 Bucktown 1975 Take a Hard Ride 1975

Rosebud 1975 ~ Tell Me That You Love Me Junie Moon 1970 drama komedija ljubavni Priča o tri vrlo neurotična lika djevojci kojoj je unakaženo lice oduzetom homoseksualcu te introvertiranom epileptičaru koji kad napuste bolnicu započnu suživot u jednoj ladanjskoj kući gdje

Saint Joan 1957 ~ Tell Me That You Love Me Junie Moon 1970 drama komedija ljubavni Priča o tri vrlo neurotična lika djevojci kojoj je unakaženo lice oduzetom homoseksualcu te introvertiranom epileptičaru koji kad napuste bolnicu započnu suživot u jednoj ladanjskoj kući gdje

Such Good Friends Wikipedia ~ Such Good Friends sh Tako dobri prijatelji je američki igrani film snimljen 1971 godine u režiji Otta žanru je mješavina drame i crne komedije a predstavlja adaptaciju istoimenog romana Lois nistica čiji lik tumači Dyan Cannon je materijalno situirana domaćica sa Manhattana kojoj muž tokom naizgled rutinske operacije padne u komu

Liza Minnelli – Wikipedija ~ Tell Me That You Love Me Junie Moon Junie Moon 1972 Cabaret Sally Bowles Oscar za najbolju glavnu glumicu Nagrada BAFTA za najbolju glumicu u glavnoj ulozi David di Donatello za najbolju stranu glumicu Zlatni globus za najbolju glumicu komedija ili mjuzikl Sant Jordi Award za najbolju izvedbu u stranom filmu 1974 Just One More Time ona

Angel Face Wikipedia ~ Angel Face sh Anđeosko lice je američki crnobijeli film noir snimljen 1952 godine u režiji Otta nist čiji lik tumači Robert Mitchum je vozač kola hitne pomoći koji prilikom intervencije u bogataškoj kući upozna lijepu djevojku čiji lik tumači Jean SimmonsRadnja prikazuje kako sa njime počinje ljubavnu vezu zahvaljujući kojoj će dobiti posao porodičnog

River of No Return Wikipedia ~ River of No Return sh Rijeka bez povratka je američki vestern film snimljen 1954 u režiji Otta nist filma je udovac Matt Calder koga glumi Robert Mitchum koji nakon izlaska iz zatvora želi započeti novi život na američkom Sjeverozapadu zajedno sa malim sinom koga tumači Tommy Rettig a koji je dotada bio pod skrbi barske pjevačice Kay Weston koju glumi

The Moon Is Blue Wikipedia ~ The Moon Is Blue sh Mjesec je plav je američka crnobijela filmska komedija snimljena 1953 godine u režiji Otta vlja adaptaciju istoimenog komada F Hugha Herberta čiju je premijeru na Broadwayu također bio režirao Preminger Protagonistica čiji lik tumači Maggie McNamara je glumica koja postane predmetom zanimanja dvojice plejboja mladog inženjera čiji lik

Fitzwilly Fitzwilly 1967 Film ~ Fitzwilly Urnebesna priča o vjernom butleru koji se okreće kriminalu kako bi spasio poslodavca Pogledajte video i opis za film Fitzwilly Fitzwilly


Get updates in your Inbox
Subscribe