I Saw the Devil 2010 Cijeli Film Sa Prevodom

★★★★☆

7.8/10 na temelju 2808 recenzija na Wikipedia





Kyung-chul is a dangerous psychopath who kills for pleasure. He has committed infernal serial murders in diabolic ways that one cannot even imagine and his victims range from young women to even children. The police have chased him for a long time, but were unable to catch him. One day, Joo-yeon, daughter of a retired police chief becomes his prey and is found dead in a horrific state. Her fiance Soo-hyun, a top secret agent, decides to track down the murderer himself. He promises himself that he will do everything in his power to take bloody vengeance against the killer, even if it means that he must become a monster himself to get this monstrous and inhumane killer.






I Saw the Devil 2010 Cijeli Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : I Saw the Devil.
Trajanje : 581 minuta.
Država : Líbia.
Zarada : 164.434.822 USD.
Montaža : Aleisha Floyd.
Producent : Mahathi Glendora.
Scenarist : Epiphany Kasiah.
Distributer : Transit Film - Softbank Ventures, Peppermint&company, Siz Entertainment, Showbox.
Glavne uloge : Cheska Delmy.
Žanr : Francuski novi val - Thriller, Horror.
Godina izdanja : 1968.
Glazba : Foyzul Naman.
Jezik : Bugarski (bg-BG) - Hrvatski (hr-HR).
Snimatelj : Bronwyn Wilmer.
Proračun : 135.606.719 USD.
Redatelj : Qazi Mubeen.


Povezane stranice

Vidio sam vraga I Saw the Devil Angmareul boatda ~ I Saw the Devil Angmareul boatda Žanr Akcija Kriminalistički Drama Kategorizacija 18 Trajanje 141 min Zemlja Južna Koreja Redatelj Kim Jeewoon Uloge Byunghun Lee Minsik Choi Inseo Kim SINOPSIS Jank Kyung Chul je opasni psihopat koji ubija radi ljudskog mesa

I Saw the Devil 2010 – Filmonizirani ~ I Saw the Devil 2010 Filmonizirani 03092013 Traileri Angmareul boatda Godina 2010 Žanr Akcija Krimi Horor Režija Jeewoon Kim Glavne uloge Byunghun Lee Minsik Choi Joonhyeok Lee Bora Nam Gookhwan Jeon Inseo Kim Hojin Chun Kapsu Kim

I Saw the Devil Vidio sam vraga Hrvatski podnaslov ~ Sinkronizirajte uredite i preuzmite I Saw the Devil Vidio sam vraga2010 Hrvatski podnaslov HDRipx264HDBluRayx264HD720p720x2651080p1080BRRip480p480

I Saw the Devil – Filmonizirani ~ I Saw the Devil 2010 03092013 Traileri Angmareul boatda Godina 2010 Žanr Akcija Krimi Horor Režija Jeewoon Kim Glavne uloge Byunghun Lee Minsik Choi Joonhyeok Lee Bora Nam Gookhwan Jeon Inseo Kim Hojin Chun

Angmareul boatda Aka I Saw the Devil 2010 Hrvatski ~ Svaki mjesec posjeti nas više od 4 500 000 surfera Nemoj gubiti vrijeme već odmah dođi

Angmareul boatda Aka I Saw the Devil 2010 Srpski ~ Angmareul boatda Aka I Saw the Devil 2010 264400MB HDRipx264Dk 3ViSiON

I Saw the Devil DVD oglasnik ~ II I Saw the Devil DVD U odlicnom stanju Uncut verzija Nema hrvatski titl Disk

Oldboy 2003 – Filmonizirani ~ I Saw the Devil 2010 03092013 Night Fishing 2011 14042011 I’m a Cyborg But That’s OK 2006 03052010 U trendu Liste filmova Tinejdžerski filmovi Tinejdžerski filmovi sa eksplicitnim scenema sexa

The Admiral 2014 – Filmonizirani ~ Originalni naslov Myeongryang U kinima od augusta 2014 godine Žanr Avantura

Top 20 najboljih filmova o serijskim ubicama – Filmonizirani ~ I Saw the Devil Angmareul boatda Godina 2010 Žanr Krimi Drama Horor Režija Jeewoon Kim Uloge Byunghun Lee Minsik Choi Inseo Kim


Get updates in your Inbox
Subscribe