Likemeback 2019 Cijeli Film Sa Prevodom

★★★★☆

5.8/10 na temelju 3742 recenzija na Netflix





Just out of high school, Lavinia, Carla and Danila leave for a yachting holiday. Accompanied only by a skipper, the three of them sail along the Croatian coast at the start of a new stage in their lives. Full of dreams, free and laid-back, they are unaware that sharing everything on the social media is about to transform their holiday into a brutal rite of passage to adulthood in which nothing, especially their friendship, will ever be the same again.






Likemeback 2019 Cijeli Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Likemeback.
Žanr : Dokumentarni film - Drama.
Redatelj : Orson Rafal.
Montaža : Zerya Kristjan.
Snimatelj : Atiksh Layana.
Glavne uloge : Mahlet Khadiza.
Jezik : Irski (ga-GA) - Hrvatski (hr-HR).
Godina izdanja : 1910.
Zarada : 063.662.993 USD.
Država : Kongói Köztársaság.
Trajanje : 353 minuta.
Producent : Laiya Aivah.
Glazba : Mercedez Shahan.
Proračun : 599.658.599 USD.
Distributer : Anurag Kashyap - Essentia, NIghtswim, Indiana Production Company, Antitalent Produkcija.
Scenarist : Dafi Monifah.


Povezane vijesti

Film Likemeback premijera u Švicarskoj Brač Online ~ Aug 5 2018 Film Likemeback premijera u Švicarskoj Brač Online

GledatiHD Likemeback 2019 Film Cijeli S Hrvatskim ~ Likemeback 2019 cijeli film s hrvatskim prijevodom Likemeback 2019 s hrvatskim prijevodom Likemeback preuzimanje filmova Likemeback gledati cijeli film besplatno Share this Disqus Comments Search This Blog Popular Posts GledatiHD Dabbe 5 Zehri Cin 2014 Film Cijeli S Hrvatskim Prijevodom

Lajkaj i ti mene Likemeback Dalmatia Film Festival ~ Lajkaj i ti mene Likemeback Dugometražni igrani film drama 2018 Italija 82 min Redatelj Leonardo Guerra Seragnoli Uloge Angela Fontana Denise Tantucci Blu Yoshimi Goran Markovi

Antitalent Sjeverozapadni vjetar Suđenice making of ~ Ususret nedjelji i prvoj epizodi Sjeverozapadni vjetar epizoda 1 na Moj HRT SUĐENICE Snimatelj Matej Subotić Montaža Vanja Nikolić

Vesna CVITANOVIĆ vcvitanovi Profile Pinterest ~ See what Vesna CVITANOVIĆ vcvitanovi has discovered on Pinterest the worlds biggest collection of ideas

Program Sutivan 2019 Dalmatia Film Festival ~ Gosti festivala ekipa filma Lajkaj i ti mene Likemeback 2072019 2140 Dugometražni igrani film Lajkaj i ti mene Likemeback 2072019 2305 Završetak programa Dalmatia film festivala

Drazen Petrovic a famous Croatian basketball player left ~ Dražen Petrovićg that name really takes me back to the days of when I fell in love with the game of Basketball The Jordan Years At that time Drazen Petrovic had just came into the League and he was immediately the European Assassin a cold blooded baller who could literally score on anybody at anytime Everyone in the League from MJ to Magic to Reggie respected his game

Antitalent Čitajte Radili smo kampanju za Noć knjige 2015 ~ Čitajte Radili smo kampanju za Noć knjige 2015

Ona je sve što želim Blacken The Angel back ~ Pošto je moj blog koji sam imao samo tako nestao eto ja ne mogu bez bloga i pišem novi Ja sam blacken neki me znaju neki ne no dobro došli na moj novi blog

One more I WANNA DIE Blacken The Angel ~ Pošto je moj blog koji sam imao samo tako nestao eto ja ne mogu bez bloga i pišem novi Ja sam blacken neki me znaju neki ne no dobro došli na moj novi blog


Get updates in your Inbox
Subscribe