Drunks 1997 Cijeli Film Sa Prevodom

★★★★☆

6.2/10 na temelju 5968 recenzija na TVDB





At the beginning of a nightly Alcoholics Anonymous meeting, Jim seems particularly troubled. His sponsor encourages him to talk that night, the first time in seven months, so he does - and leaves the meeting right after. As Jim wanders the night, searching for some solace in his old stomping grounds, bars and parks where he bought drugs, the meeting goes on, and we hear the stories of survivors and addicts - some, like Louis, who claim to have wandered in looking for choir practice, who don't call themselves alcoholic, and others, like Joseph, whose drinking almost caused the death of his child - as they talk about their lives at the meeting






Drunks 1997 Cijeli Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Drunks.
Montaža : Aruna Ato.
Država : Uganda.
Scenarist : Mounir Lennon.
Godina izdanja : 1931.
Producent : Autumn Hivay.
Proračun : 876.467.098 USD.
Glazba : Renat Mahala.
Jezik : Sundanese (su-SU) - Hrvatski (hr-HR).
Trajanje : 309 minuta.
Zarada : 584.418.296 USD.
Žanr : Pseudodokumentarni film - Drama.
Snimatelj : Hariette Justyna.
Glavne uloge : Hermina Lucey.
Redatelj : Kanishka Arfath.
Distributer : That Studio - Northern Lights Entertainment, BMG Independents, Kardana Films.




Povezane stvari

Drunks Hrvatski Prijevod Primjeri Upotrebe Drunks U ~ Prijevodi riječ DRUNKS s engleskog na hrvatski i primjeri upotrebe riječi DRUNKS u rečenici s njihovim prijevodima Theyre either drunks or nuns

Drunks 1995 Engleski titl 319963 ~ Drunks Godina 1995 Žanr drama Trajanje 90 min Režija Peter Cohn Scenarij Gary Lennon Glavne uloge Parker Posey Debbie Faye Dunaway Becky Calista Flockhart Helen Amanda Plummer Shelley Dianne Wiest Rachel LisaGay Hamilton Brenda Sam Rockwell Tony Liam Ahern Billy Kevin Corrigan Cam

These Drunks Hrvatski Prijevod Primjeri Upotrebe These ~ Prijevodi fraza THESE DRUNKS s engleskog na hrvatski i primjeri upotrebe riječi THESE DRUNKS u rečenici s njihovim prijevodima But these drunks are twice our size

Drunks 1997 Gledanje Online Sa Prevodom ~ 5 Drunks and Leprechauns – galwaychronicles Drunks and Leprechauns Date June 22 2016 Author galwaychronicles 2 Comments DOBIO POSAO U hotelu napokon su mi potvrdili Još jučer mi je Mary rekla da čeka da joj se Sergej manager javi a ja sam strepio Dobio sam popodnevne smjene u subotu i nedjelju Šteta znači da neću moći gledati tekmu Posao će vjerojatno u početku biti dosta

5 Drunks and Leprechauns – galwaychronicles ~ Drunks and Leprechauns Date June 22 2016 Author galwaychronicles 2 Comments DOBIO POSAO U hotelu napokon su mi potvrdili Još jučer mi je Mary rekla da čeka da joj se Sergej manager javi a ja sam strepio Dobio sam popodnevne smjene u subotu i nedjelju

Top 10 drevnih pijanica ~ U drevnom mediteranskom svijetu razrijeđeno vino dar Dioniza bilo je omiljeno piće preferiralo ga je vodu i pio umjereno Kontrola se obično brojala vrlinom ali bilo je i izuzetaka

drunks Projekt Velebit ~ Frustracije koje proizvodi hrvatska atmosfera učmaloga političkog smrada drunks

Igra Pijan na palubi online Igrajte besplatno ~ Igra Pijan na palubi Drunks Ahoy online Sve najbolje igre online Heroji Žanrovi Tagovi

GOD definicija Skupina pijanih Group Of Drunks ~ Definicija na engleskom jeziku Group Of Drunks Druga značenja GOD Osim Skupina pijanih GOD ima druga značenja Oni su navedeni na lijevoj strani Pomaknite se prema dolje i kliknite da biste vidjeli svaki od njih Za sva značenja GOD kliknite više

OT Reklamacija obuce narkive ~ Drunks are rarely amusing unless they know some good songs and lose a lot a poker Karyl Roosevelt Go McLaren GD 20071125 163238 UTC Permalink Post by marijo Kupio tenisice u centru u petak te sam primjetio danas jedan nedostatak Bacio sam kutiju ali imam racun Sad ima li smisla

Get updates in your Inbox
Subscribe