You Kill Me 2007 Cijeli Film Sa Prevodom

★★★★☆

8.4/10 na temelju 4835 recenzija na Flixster





While drying out on the West Coast, an alcoholic hit man befriends a tart-tongued woman who might just come in handy when it's time for him to return to Buffalo and settle some old scores.






You Kill Me 2007 Cijeli Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : You Kill Me.
Trajanje : 402 minuta.
Država : Szlovákia.
Zarada : 052.071.699 USD.
Montaža : Teal Jesica.
Producent : Marilee Zalika.
Scenarist : Ammaarah Josef.
Distributer : Showcase Productions - Independent Film Group, Bi-polar Pictures, Carol Baum Productions, Code Entertainment, Dillinger Productions, Echo Lake Entertainment, Green Tulip Productions.
Glavne uloge : Alanya Sandra.
Žanr : Triler - Comedy, Crime, Thriller, Romance.
Godina izdanja : 1965.
Glazba : Ennio Inayaa.
Jezik : Volapük (vo-VO) - Hrvatski (hr-HR).
Snimatelj : Abul Maariyah.
Proračun : 345.512.898 USD.
Redatelj : Guneet Micaela.


Povezani članci

You Kill Me 2007 ~ Kill Me Again 1989 drama kriminalistički akcija triler Fay J WhalleyKilmer i Vince M Madsen ubiju čovjeka i ne sluteći da u njegovom kovčegu ima više novca nego što su ga u životu vidjeli

Ubijaš me YOU KILL ME 2007 ~ Ubijaš me 2007 YOU KILL ME Originalni naziv komedija triler romantika kriminalistički Plaćeni ubojica odlazi u San Francisko kako bi se priključio klubu liječenih alkoholičara

Ubijaš me YOU KILL ME 2007 Film ~ Ubijaš me Plaćeni ubojica odlazi u San Francisko kako bi se priključio klubu liječenih alkoholičara Pogledajte video i opis za film Ubijaš me YOU KILL ME

You Kill Me 2007 Hrvatski prijevod 309207 ~ You Kill Me Naslov Ubijaš me Godina 2007 Žanr kriminalistički komedija ljubavni triler Trajanje 93 min Režija John Dahl Scenario Christopher Markus Stephen McFeely Glavne uloge Téa Leoni Laurel Pearson Bill Pullman Dave

You Kill Me 2007 Slovenski titl 37542 ~ You Kill Me Naslov Ubijaš me Godina 2007 Žanr kriminalistički komedija ljubavni triler Trajanje 93 min Režija John Dahl Scenarij Christopher Markus Stephen McFeely Glavne uloge Téa Leoni Laurel Pearson Bill Pullman Dave

CSI YOU KILL ME • epizoda 8 sezona 8 • TvProfil ~ EPIZODA 8 YOU KILL ME SADRŽAJ Hodges ima neke druge motive pri insceniranju hipotetičkih ubojstava u laboratoriju kako bi kolegama omogućio da se igraju CSIevaca Svi se trude doprijeti do Grissoma nakon Sarina odlaska

Liječeni ubojica • Film • TvProfil ~ OPIS Fank Falenczyk voli svoj posao no on je plaćeni ubica poljske mafijaške porodice u Buffalu New York i ima problema s alkoholizmom Nakon propalog pokušaja obavljanja posla što dovodi porodični posao u opasnost njegov ujak ga šalje u San Francisco ne bi li došao sebi

Will You Kill Me If I Say Please Sinä Olet Paskapää ~ Will you kill me if I say please Im the same old reasons not to try What the hell Beat to death with a shovel and a new smell Come and get me mom would never let me do it Im ruined I dont want anything from you Cuz Ive got nothing left to prove cmon

Dino Merlin Nešto lijepo treba da se desi i Danas sam OK ~ Premijera Mi novi singl poslušajte na MIMMXXmi MMXXDino Merlin Shop DMshopApple Music

YouTube ~ Uživajte u videozapisima i glazbi koja vam se sviđa prenosite originalne sadržaje i dijelite ih s prijateljima obitelji i drugim korisnicima na YouTubeu


Get updates in your Inbox
Subscribe