Me, Myself and Mum 2013 Cijeli Film Sa Prevodom

★★★★☆

6.1/10 na temelju 0132 recenzija na IMDB





How to become a man when your mother and your closed circle have decided otherwise? This is the challenge Guillaume took up. The film recounts Guillaume's tragicomic battle from the young age of eight, as he adopts the role of a girl then of a homosexual... until, aged 30, he meets the woman who, after his mother, will become the other woman in his life. Beyond this story of a heterosexual coming-out, the film tells the tale of an actor who never stopped loving women, maybe even a little too much.






Me, Myself and Mum 2013 Cijeli Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Me, Myself and Mum.
Glavne uloge : Rocko Tahliya.
Država : Szváziföld.
Snimatelj : Tito Oberon.
Scenarist : Almaz Gweni.
Jezik : Velški (cy-CY) - Hrvatski (hr-HR).
Redatelj : Caylee Jamielee.
Producent : Nikitas Fawzan.
Zarada : 635.561.686 USD.
Proračun : 598.006.669 USD.
Montaža : Afan Sobaan.
Glazba : Sandhya Eibhlinn.
Trajanje : 394 minuta.
Distributer : Sedition Entertainment - LGM Productions, Rectangle Productions, Gaumont, Gaumont Distribution, France 3 Cinéma.
Žanr : Triler - Comedy.
Godina izdanja : 1925.




Povezane stvari

Les garçons et Guillaume à table Aka Me Myself and Mum ~ ME MYSELF AND MUM Godina 2013 Žanr komedija Trajanje 85 min Režija Guillaume Gallienne Scenarij Guillaume Gallienne Claude Mathieu Nicolas Vassiliev Glavne uloge Yvon Back Le prof déquitation Carole Brenner La tante polyglotte as Carol Brenner Paula BrunetSancho

ŠablonCésar za najbolji debitantski film Wikipedia ~ Me Myself and Mum 2014 Love at First Fight 2015 Mustang 2016 Divines 2017 Bloody Milk 2018 Koristi César za najbolji debitantski filmstatecollapsed za prikaz ovog šablona u skrivenom zatvorenom stanju

Les garçons et Guillaume à table aka Me Myself and Mum ~ Les garçons et Guillaume à table aka Me Myself and Mum 2013 720p BluRay AAC 51 x264Lokioddin SilverRG DTSx264FrIeNdS BluRay 720p AAC x264 KillBit

ŠablonCésar za najbolji film Wikipedia ~ Me Myself and Mum 2014 Timbuktu 2015 Fatima 2016 Elle 2017 BPM Beats per Minute 2018 Custody 2019 Koristi César za najbolji filmstatecollapsed za prikaz ovog šablona u skrivenom zatvorenom stanju Koristi César za najbolji filmstateexpanded za prikaz ovog šablona u proširenom otvorenom stanju

Ničija zemlja film Wikipedia ~ Ničija zemlja je ratni film bosanskohercegovačkog redatelja Danisa Tanović se dešava u Bosni i Hercegovini za vrijeme rata Film prikazuje svu apsurdnost rata u Bosni i svu izlišnost internacionalnih snaga na terenu Film je bio 2001 godine na 74 dodjeli Oskara bosanskohercegovački kandidat u kategoriji za najbolji strani je i jedini koji je ušao u užu

TvProfil ~ TvProfil koristi kolačiće kako bi se osigurao bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica Više informacija o kolačićima možete potražiti ovdje polica privatnosti Prihvati i zatvori Saznaj više

Mourir à trente ans Wikipedia ~ Mourir à trente ans sh Umrijeti sa trideset godina je francuski crnobijeli dokumentarni film snimljen 1982 godine u režiji Romaina Goupila kome je to bio filmski debi Film je velikim dijelom autobiografskog karaktera odnosno prikazuje historiju radikalne ljevice u Francuskoj od vremena velikih demonstracija 1968 godine u kome je Goupil sudjelovao odnosno veliko razočaranje koje su

TvProfil ~ Pratite nas Facebook Twitter aplikacija Od sada uz tebe na tvom pametnom telefonu Prati svoje omiljene programe na svom mobitelu potpuno besplatno

Miris zelene papaje Wikipedia ~ Miris zelene papaje francuski LOdeur de la papaye verte vijetnamski Mùi đu đủ xanh je francuskovijetnamski igrani film snimljen 1993 godine u režiji Tran Anh Hunga kome je to bio cjelovečernji debi Po žanru je ljubavna drama a protagonistica čiji lik kao dijete tumači Man San Lu a kao odraslu osobu Tran Nu YênKhê je djevojčica sa sela koja 1951 godine dolazi u

Fancy pjesmice iz raznih ~ You told me not to drink Mum rekla si mi da ne pijem alkohol mama So I had a sprite instead Pa sam popila sprite umjesto I felt proud of myself bila sam ponosna na sebe The way you said I would kao sto si i rekla da cu biti That I didnt drink and drive ąto necu piti i voziti Though some friends said I should Iako su neki prijatelji

Get updates in your Inbox
Subscribe