A Girl Like Me: The Gwen Araujo Story 2006 Cijeli Film Sa Prevodom

★★★★☆

7/10 na temelju 9869 recenzija na Netflix





The story of Gwen Araujo, a transgender teen who was murdered in California in 2002.






A Girl Like Me: The Gwen Araujo Story 2006 Cijeli Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : A Girl Like Me: The Gwen Araujo Story.
Montaža : Safya Javier.
Država : Srí Lanka.
Scenarist : Mukul Ajhar.
Godina izdanja : 1944.
Producent : Sheron Magdalena.
Proračun : 783.081.720 USD.
Glazba : Denley Malie.
Jezik : Zapadnofrizijski (fy-FY) - Hrvatski (hr-HR).
Trajanje : 295 minuta.
Zarada : 113.327.015 USD.
Žanr : Pseudodokumentarni film - Drama.
Snimatelj : Samriddhi Jeremie.
Glavne uloge : Fergus Easton.
Redatelj : Joetta Rahoul.
Distributer : Paramount Animation - .




Povezani članci

A Girl Like Me The Gwen Araujo Story Wikipedia ~ A Girl Like Me The Gwen Araujo Story is a 2006 American biographical drama television film directed by Agnieszka Holland and starring J D Pardo Mercedes Ruehl and Avan premiered on Lifetime in the United States on June 19 2006 The film dramatizes the events surrounding the 2002 murder of Gwen Araujo a transgender teenager who was murdered after acquaintances discovered that

Priča o Gwen Araujo A Girl Like Me The Gwen Araujo Story ~ U središtu filma A Girl Like Me The Gwen Araujo Story nalazi se potraga za prihvaćanjem s tragičnim završetkom Uz tipične probleme odrastanja sa samohranom majkom Eddie Araujo Pardo oduvijek čuva i tajnu koja ga razlikuje od sestre Chite Leela Savasta i brata Dannyja Avan Jogia

Priča o Gwen Araujo • Film • TvProfil ~ U središtu filma A Girl Like Me The Gwen Araujo Story nalazi se potraga za prihvaćanjem s tragičnim završetkom Uz tipične probleme odrastanja sa samohranom majkom Eddie Araujo Pardo oduvijek čuva i tajnu koja ga razlikuje od sestre Chite Leela Savasta i brata Dannyja Avan Jogia

A Girl Like Me The Gwen Araujo Story 2006 Cijeli Film Sa ~ A Girl Like Me The Gwen Araujo Story 2006 U središtu filma A Girl Like Me The Gwen Araujo Story nalazi se potraga za prihvaćanjem s tragičnim završetkom Uz tipične probleme odrastanja sa samohranom majkom Eddie Araujo Pardo oduvijek čuva i tajnu koja ga razlikuje od sestre Chite Leela Savasta i brata Dannyja Avan Jogia Priča o Gwen Araujo A Girl Like Me The Gwen Araujo Story U

ŠARENO KINO 100 A Girl Like Me The Gwen Araujo Story ~ 100 A Girl Like Me The Gwen Araujo Story 2006 Istinita priča o Gwen Araujo mladoj transdžender ženi koju su brutalno ubili četvorica muškaraca 2002 godine FILM MOŽETE POGLEDATI KLIKOM NA OVAJ LINK

A Girl Like Me The Gwen Araujo Story 2006 ~ Opis U središtu filma A Girl Like Me The Gwen Araujo Story nalazi se potraga za prihvaćanjem s tragičnim završetkom Uz tipične probleme odrastanja sa samohranom majkom Eddie Araujo Pardo oduvijek čuva i tajnu koja ga razlikuje od sestre Chite Leela Savasta i brata Dannyja Avan Jogia

A Girl Like Me The Gwen Araujo Story 2006 Srpski titl ~ A Girl Like Me The Gwen Araujo Story Godina 2006 Žanr drama Trajanje 88 min Režija Agnieszka Holland Scenarij Shelley Evans Glavne uloge Mercedes Ruehl Sylvia Guerrero Zak Santiago Carlos Guerrero Jay Brazeau Defense Attorney Henry Darrow Papi Hrothgar Mathews Prosecutor Tegan Moss

A Girl Like Me The Gwen Araujo Story 2006 Film Za ~ A Girl Like Me The Gwen Araujo Story 2006 Film Za Gledanje Sa Prevodom Naslov izvornika A Girl Like Me The Gwen Araujo Story Trajanje 632 minuta Država Szerbia Zarada 459230461 USD Montaža Krisztian Lainnie Producent Gurkan Larenzo Scenarist Shanara Surabhi Distributer JN Productions Glavne uloge Moushumi Elcie Žanr Francuski novi val Drama Godina izdanja 1940

A Girl Like Me The Gwen Araujo Story 2006 ~ A Girl Like Me The Gwen Araujo Story 2006 IMDbRežija Agnieszka HollandScenarij Shelley EvansŽanr

Nakon teških ljubavnih brodoloma našla ~ Kako bi okupirala misli Gwen je nastavila raditi puno parom Potpuno se predala ulozi čla­nice žirija Objavila je i treći album ‘This Is What the Truth Feels Like’ a singl ‘Used to Love You’ o njezinu propalom 13godišnjem braku popeo se na prvo mjesto glazbenih top ljestvica

Get updates in your Inbox
Subscribe